Gátlószet 188E
Lengőkar, féltengelycsukló, stabilszilent 43E
Rács 5E
Ledsor 14E
Helyzetjelző 4E
fékek: 105E
Aksi: 14E
Turbó, vezérlés, olaj, szürők, tömitések, 200E
CC542-2QF41-M847P-EZPQT-Q3AU6 UA7MH-0NW80-08EVZ-7XMZT-MGAZA YY1E0-A6E51-M892Y-FGPZZ-XC0TF ZY7N8-F7Y44-M88RP-VGWXZ-QAAR2 FC78A-6ZXDN-M88DP-DPN7V-YZHX4 FA18H-4ZZ15-M805P-6MN5G-ZY0G0 AF1T0-4PW1M-H84LP-FDQ5C-ZQ0T4 VV3M0-42Z4M-M80XY-T5PNT-MAUZF CG308-08Y10-0892Q-XNMEZ-PKKD0 GY51K-2MED5-M84MQ-5EPG9-NLUUD
Hírek
Elkészültünk a teljes futómű átalakítással. Fent a gátlószett, fékek, lengőkarok, szilentek.
Megérkeztek a moog alkatrészek a felfüggesztéshez, + két féltengelycsukló. A további felújításokra kicsit várni kell mert a következő időkben időproblémáim lesznek.
A kocsi alá új D2 gátlószett kerül, ezt ma sikerült beszerezni.
A tegnapi nap az oldal elindulásával párhuzamosan beszereztem egy új hütőrácsot a kocsi elejére
Minő meglepő megnyilt az oldal